makaron z oliwą z białych trufli


Składniki (2 porcje):
  • makaron
  • sól
  • 2 jajka
  • 5 łyżek kwaśnej gęstej śmietany
  • 6 łyżek świeżo startego parmezanu
  • oliwa z trufli (kilka kropli, do smaku)
  • biały pieprz
  • 2 łyżki masła
Wykonanie:
Ugotuj makaron al dente.
W misce roztrzep jajka ze śmietaną i parmezanem.
Dodaj oliwę z trufli i biały pieprz.
Odcedzony makaron przełóż do garnka, dodaj masło i wymieszaj.
Wlej masę jajeczną.
Wymieszaj.
Ewentualnie dopraw solą i oliwą.

Przepis: 
Nigella Lawson, Kuchnia. Przepisy z serca domu

6 komentarzy:

Maggie pisze...

Oj, mnie tez ten przepis kusi, odkad dorwalam "Kitchen" Nigelli. I pewnie w koncu skusi :)

aga pisze...

zjadlabym sobie taki makaron...:)

ewe.kott pisze...

kurcze, a ja zawsze tylko oglądam Nigellę... lubię na nią patrzeć jak gotuje, ale przyznam szczerze jeszcze żadnego z jej przepisów nie wykorzystałam... chyba pora naprawić to zaniedbanie :)

Atria C. pisze...

Mam tą książkę, ale nic jeszcze z niej nie zrobiłam, jakoś tak, nie może mnie kobieta zaczarować.. Pozdrawiam!

Paula pisze...

mmm jestem pewna, że taki makaron smakuje obłędnie pysznie!

pozdrawiam,
Paula

asieja pisze...

pysznie aromatycznie!

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails